大国男児




FB TW TB +
profile links entry stuff extra credit

-No Ads & only blog id .
-Exchange links open now.
Updated
Sunday 16 December 2012 | 0 comments

Anneong ppl; apa khabar? Sihat ke tak? Alhamdulillah -____- Aku? Like usual, sakit kepala aje. Mak aku kata sebab aku selalu je hadap komputer , haha zaman moden kan? Kakak aku pulak kata sebab aku tak pakai spek. HAHA tapi bagi aku sebab aku lapar. Yehh, gastrik, kan?

Maafkan aku sebab tak update -___- charger laptop rosak, semua kerja aku tergendala TT^TT FF aku pun sekerat jalan. AHH nanti ada masa aku update. Malas lagi ahh, otak aku tengah beku sekarang ni. Lainkali kay? Tak mau ahh merajuk macam ni *gelak*

Harini main Hello Ghost dekat TV9, huish, KDRAMA tu, asal tak tengok? 

Entahlah, aku malas.

Soalan yang ditanya pun banyak, aku malas lagi nak update. 

Ahh, pemalas betul *campak buku*

Lusa dah nak gi rumah mak sedara. Siapa yang nak jumpa aku, boleh! Jom2 *ajak*

Siapa lah nak pegi?

Kau senyap!

Ahh, aku still kecewa sebab Asia Super Show! 

Ohh oppa ku. 

Nangis.

ppyong!


0 Comments:

Post a Comment