大国男児




FB TW TB +
profile links entry stuff extra credit

-No Ads & only blog id .
-Exchange links open now.
Baby
Monday 17 December 2012 | 2 comments

  
  
 Aku tak tahu pun yang Jiyeon sukakan aku. Tapi, salah aku jugak. Cium dia, peluk dia. Hati perempuan mana tak cair? Ah, aku cuma cium dia di pipi atas tanda terima kasih. Tak mungkin hal tu  Jiyeon ushar dekat aku?


Anneong ppl;  itulah diantaranya sedutan episod ff aku. Ahh hepi nya aku ada jugak idea nak menjengah. Haha, siryes sejak tempat aku ni hujan lebat bukan main beku otak aku. Macam Malaysia ni ada salji. Haha , okey aku tau kelakar*perasan betul* Esok aku dah nak naik train. Ahh~ Tak best lah. Aku nak duduk rumah sepanjang cuti ni. Malas ahh nak kemas baju lagi, cari benda tu lah ni lah. Aku bukan jenis macam tu. Aku jenis orang yang agak.. hmm entahlah~

Someone: Kau dah ada someone?
Me: Takdok agi.
Someone: Kenapa still kosong?
Me: Aku nak belajar lagi. aku bukan jenis yang gatal nak kapel muda-muda. Lagipun otak aku bukan laju macam kau. otak aku lembap.
Someone: Iye ke? Ke kau tunggu someone?

Ahhh. siryesly aku benci chatting dekat kau, kau tau tak? Kalau aku cakap takde tu that's mean betullah. Aku bukan suka nak typo orang. Kau annoy gila tau tak? Ah, stop it yasuko. Aku benci ayat kau kau taip ke kau tunggu someone? Kalau yeah macam mana? Aku tunggu oppa aku yang jauh nun disana. Asal, kau jeles? Meh aku lempang!

Okey, entri ni agak menyakitkan hati. Memang motif aku tu pun. 


Poseidon . 

Bila aku tengok drama yang akak aku beli ni ahh tak sangka ada Yunho aku. Aku ingatkan ada Siwon je. Bila aku tengok tu terus aje aku teriak macam orang hilang waras. Yunho ohh yunho aku. Aku baru tengok episod 1 sebab aku malas nak bukak disk lain. Cukuplah Yunho buat aku hilang waras. Dah nak pengsan aku ni! *jatuh pengsan*

-______________-

Hujan dekat tempat aku memang best. Alhamdulillah, Allah masih turunkan hujan. *syukur*

ppyong~ 


2 Comments:

Blogger little kuma said...

sabor je la... beristighfar, ye. Allah tak suka orang yang selalu marah. biarkan orang tu.. lebih baik jangan layan daripada layan terus~

18 December 2012 at 05:42  
Blogger jieraa said...

@Mr.s Sarah, insyallah i try it .

3 January 2013 at 00:30  

Post a Comment